2009-03-23
 21:00:14

Less och taggad

Jag är less på att aldrig kunna träna 100%.. eller 110%. Jag är mer taggad än någonsin och vill bli heeeel. Nu när jag är så här less vill jag att Johan ska komma hem från träningen så vi kan krypa ner och se "Marley & Me". Jag tror den är mysig. Vi såg trailern på den redan när vi var i Orlando och jag har längtat lite smått efter den.

Är för övrigt grymt taggad på att "göra om hela" lägenheten. Måla hallen och vardagsrummet är prio ett. Sen köpa en bärbardator och kasta databordet. Köpa en till snygg byrå till alla handdukar och sängkläder. Få bort alla sladdar som är överallt. Köpa en platt-tv till sovrummet så det blir lite flashigt. Som sagt. Planen är gjord.. nu väntar handlingen. Det SKA vara gjort innan sommarn. Jag är taggad! : )

God natt


forssa
PUBLICERAT: 2009-03-24, 21:52:00 | URL: http://annaforss.devote.se

haha, omrenoveringsprojekt? det är såå kul att få pyssla och göra det fint hemma :D man mår som bra i själen sen när allt är klart! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: