2009-03-10
 21:34:58

Farmor

Ikväll har jag, pappa, linn, stefan och alfred varit och hälsat på farmor. Där bjöds det på fika och Vem vet mest. Och nu har jag precis tagit hand om den rena tvätten och plockat rent och fint i lägenheten. Finns ett berg med disk på diskbänken också, men den orkar jag faktiskt inte ta hand om nu, trots att det var "min" uppgift idag. Men, jag har ju faktiskt gjort andra sysslor istället, måste vara okej.

Imorgon ska tydligen någon läkare ringa mig, förhoppningsvis får jag en tid o kan kolla med onda ljumske/höftböjare fort, få en rehab och vara tillbaka snart. Jag är riktigt riktigt less nu.

Imorgon fyller mamma år, grattis i förskott. Det innebär ännu mer fika och även att få träffa släkten, trevligt! Nu ska jag krypa ner och försöka somna in snart, känner att mina ögonlock är rätt tunga nu.

Puss!


Nina
PUBLICERAT: 2009-03-11, 16:44:49 | URL: http://ninalundmark.blogg.se/

okeej=) låter bra! Jag jobbar på friab men blir varslad nu så jag står återigen arbetslös efter den 18e.... sen tränar jag lite och roar mig:)



Jaaa men lätt! och om de inte blir en reunion så måste iaf jag komma ner nån helg ;D skulle vara skitkul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: