2009-06-11
 21:25:40

Dagarna kommer, Dagarna går - Lyckan består

Snart är det helg. En arbetsdag kvar, sen helg. Underbart.

Fredag: Gå ut och äta middag med Pappa, Linn, Stefan & Alfred. Mys!
Lördag: Träning. Åka ut till Vixens stuga och förhoppningsvis får vara ute i solen en stund.
Söndag: Match!

Nästa vecka är det bara fyra arbetsdagar sen MIDSOMMAR. Veckan efter det är det full vecka, men min sista vecka innan jag går på semester. Känns helt underbart! Det enda tråkiga är att jag och Johan inte får så mycket tid tillsammans. Han är i Sthlm hos Mike 2-5 juli och sen i Kurdistan (tror jag det var) på träningsläger 14-19 juli. Sen är min semester slut. Men..Finland 6-12 juli i Perjus stuga blir det iaf. Och sen Thailand i januari. Han och jag + hans familj. Fantastiskt!!

Jag är lycklig just nu. Jättelycklig. Har verkligen ingenting att klaga på.
- Bor tillsammans med världens bästa pojkvän
- Spelar i det skönaste laget med helt underbara tjejer
- Har en familj som mår bra och är lycklig
- Är moster till världens sötaste Alfred
- Har ett fast jobb och en fast inkomst varje månad
- Har underbara vänner
- Har många framtidsplaner att se fram emot med Johan
- Har resor att se fram emot. I sommar, till vintern och nästa höst.

Livet är bra helt enkelt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: