2009-06-26
 22:15:37

Semester

Denna underbara värme som kommit till Norrland är ju fantastisk. Ännu mer underbart är att jag fått semester nu. Ska verkligen njuta av den här semestern. Detta är ju faktiskt min första sommar utan sommarlov. Har aldrig jobbat speciellt mkt på somrarna tidigare, utan bara haft det lugnt och skönt. Nu blir det annorlunda, men nu kan jag inte klaga iaf :)

- Idag har det blivit kort träning, Sverige-match, grillning och freesbeekastning.
Imorgon innebär en kort trip på stan, match mot Västerås BK 30 och sen fest med brudarna från laget!
- Söndag innebär en heldag på stranden med Johan, Lisa och Ek och sen middag hos hans Johan föräldrar.
- Måndag innebär en heldag med Johan igen eftersom det är första semestervardagen plus att vi båda är träningslediga. Skulle tippa på att det blir Bettnäs igen. Man måste passa på!
- Tisdag åker han till Stockholm och lämnar mig själv ända tills på söndag, men det är okej :) Han kommer få roligt och jag kommer att se till så att jag har roligt. Förhoppningsvis hinner jag åka upp till Linda i Skellefteå och hälsa på under Skellefteå Festivalen.

Jag har ju planerat lite under mina första semesterdagar iaf :) Kommer iaf försöka njuta så gott det går!

Tagga match imorgon! Kram


Linda
PUBLICERAT: 2009-06-29, 10:55:01

Du är så välkommen! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: