2009-06-30
 21:28:56

Solning och myspys

Hallå hallå, aningen tyst har det varit nu, men det måste vara okej eftersom jag har semester :)

Igår spenderade jag och Johan dagen hos Patricia i Vännäs. Vi badade pool och glassade i solen. Hur skönt som helst. Vi var även barnvakt åt alfred och hann med en minigolf med hans familj och därefter en film som vi tvingades stänga av på grund av tröttheten. Idag drog vi till Bettnäs, svinkallt.. eller.. inte så varmt som i söndags i alla fall.

Nu har Johan dragit iväg till Mike i Stockholm, så nu blir jag själv några dagar. Kom hem från träningen för en stund sen. Måste hoppa in i duschen och få i mig någon mat. Får se vad klockan är när jag är klar, pyser eventuellt ner på stan en stund till arbetskamraterna, men klockan är rätt mycket redan nu...

Imorgon ska jag och pappa fixa virke till balkongen. Sen blir det solning och träning och sen en montering av virket till balkongen :)

Torsdag Bettnäs igen med Patricia!

Hörs, hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: