2009-06-18
 17:31:31

Derbyvinst och fotbollsfri helg

Ni förstår inte hur underbart det var att vinna igår. Det märktes på planen att det var derby och nerver. Vi var inte alls med i matchen från början, men lyckades ändå trycka in 1-0 efter bara 6 min. Men Mariehem spelade riktigt bra och skapade vassa lägen. Amanda fick göra grymma räddningar. Men vi bet i och vann med 4-3.

Efter matchen kändes det som en lättnad att det var över. Vi var dåliga men lyckades ändå vinna matchen, det är starkt! 9p på tre matcher nu, välbehövligt.

Känns så JÄVLA skönt att det är torsdagkväll. Sista jobbdagen denna vecka är gjord. Bara 5 arbetsdagar kvar nu innan det är semester!! Ikväll blir det att se Johans derbymatch mot Umedalen. Hoppas han också får vinna.

Imorgon är det midsommar och en HEL HELG utan fotboll. Äntligen får jag sovmorgon, samtidigt som Johan. Jag tror helt ärligt inte jag har haft en enda sovmorgon på 1½ mån så i helgen ska jag njuta. Ska även hälsa på Farmor och umgås med Signe. Toppenhelg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: