2009-07-13
 18:50:11

Tillbaka till verkligheten

Så, då var man tillbaka i verkligenheten ett tag igen. Uppstigning 07.00 imorse, Johan låg kvar till 11.00. Fusk. Mycket att göra på jobbet och ständiga gäspar. Nu är iaf en dag avklarad, bara fyra kvar sen en semestervecka till. Jag hoppas bara att ett varmt väder kan komma hit till Umeå.

Drack just en jätteäcklig smoothie med mjölk, havregryn, banan, russin, mandlar och lite kakao i. Jag hoppas det var nyttig iaf, eftersom den inte var god. Nu ska jag hoppa in i duschen. Har ju faktiskt varit sjukt duktig. Körde pass 1 på vårt löpschema. Egentligen har jag inte varit sjukt duktig eftersom det är obligatoriska löpningar, men ändå.. jag kunde lika gärna ha suttit kvar i soffan.

Måste berätta en sjuk grej också. Jag och Johan har köpt Tony Hawk (skateboardspel) till Playstation 3 och vi sitter verkligen och eggar. Trodde att "eggkvällar" var Johan o Mackes grej, men jag har verkligen fattat hur roligt det är om man spelar ett spel man är bra på :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: