2009-07-03
 18:12:51

Mörkt

Just nu ser det mörkt ut på alla fronter. Sista minuten-resorna bara ökar i priser, jättenegativt. Vi har blåst av Finland också på grund av regnvädret. Istället verkar det bli semester på hemmaplan kommande vecka. Kan inte säga att jag är jätteledsen för det. Det blir vad man gör det till. Blir nog en trip till mormor för fiske och grillning nere vid sjön. Alltid mysigt!

Ska börja städa undan allt i lägenheten nu, det är grejer överallt. Jag och Vickan har för en timme sedan slutfört ett projekt som jag inte kan berätta om i nuläget, Johan får inte veta förrän han kommer hem :)

Första dagen var det skönt att vara ensam hemma men nu är jag less.. det är alldeles för tomt i lägenheten och jag saknar Johan jättemycket. Vill ha någon att krama. Vill ha någon som håller om mig när jag somnar och som pussar på mig när jag vaknar. Bara två nätter kvar nu.. och inatt ska Patricia sova här, inte riktigt som att ha Johan här, men bra ändå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: