2009-07-19
 16:58:22

Minigolf, film, shopping, promenad och bio

Fick 44 igår på minigolfen, det är jag nöjd med. Mitt näst bästa resultat :) Sen efter det såg vi Memento, en jätteknasig film som vi somnade ifrån. Dock var den faktiskt rätt bra så länge vi såg.

Idag har jag varit en sväng på stan. Köpte en kjol på MQ, jättefin. Sen en massa handdukar på Hemtex, asbilliga. Skulle se Tennisfinalen men somnade ifrån den och tog en powernap på 2h, haha. Behöver nog det inför kvällen. Blir först en jättelång promenad igen med Lisa och sen bio med Signe och Marre :)

Imorgon drar fotbollen igång igen. Det är med båda lycka och sorg jag säger det. Jag saknar verkligen laget och att få röra i en boll, men jag saknar inte fasta träningstider. Vi får se hur detta går, man kommer nog in i det :)

Hörs, hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: