2009-07-24
 19:18:53

Besök hos Mormor & Yngve

Idag har jag, Johan, pappa, Linn, Stefan, Alfred och voffsingen varit hos mormor på besök. Jag, pappa och Johan trotsade spöregnet och gav oss ner till Fjärn för att sätta hos i båten och ro ut.. och det resulterade i 30-40 abborrar, varav en bamsing som jag drog upp. Som ni ser på kortet är den mindre fisken standardstorlek på alla vi fick, och den andra är bamsingen. Därefter blev det grillning och middag nere vid sjön innan vi begav oss upp mot huset igen för jordgubbar och glass. Självklart fick Alfred mycket uppmärksamhet denna dag också, det är han värd :)






Nu är vi hemma igen.. Jag ska snart åka ner på hemmakväll och hyra mig en riktig tjejfilm.


linn
PUBLICERAT: 2009-07-27, 19:52:38

kan inte du maila bilderna från mormor till mig?? :)


Therese
PUBLICERAT: 2009-08-11, 12:01:56

Hej! Gör ett till försök att kontakta Linn via dig :) Ser att hon har skrivit ovanför och hoppas att hon läser detta (eller att du meddelar henne)



Min mail är [email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: