2009-01-23
 20:53:54

Frånvarande

Har varit frånvarande på sistone, ber om ursäkt för detta. Att skriva under arbetstid är ju inte bra, även om det tar 3min och jag kan räkna det som den rast som jag aldrig går på, men som sagt - onödigt att riskera något, därför min dåliga frånvaro.

Har kommit in i en sån där svacka igen där jag inte vet hur jag ska göra med livet. Känns som att livet är för kort. Jag hatar att jobba, samtidigt som jag älskar pengarna. Jag vill verkligen börja plugga, samtidigt som jag verkligen inte vill ta studielån. Jag vill verkligen ha barn när jag är 24-25, samtidigt som jag både vill hinna plugga OCH göra en massa spänande resor runt om i världen innan jag blir mamma. Har någon ett svar på vad jag ska göra?

Det där med att jag hatar att jobba är faktiskt inte riktigt sant. Det blir bättre och bättre. Först och främst så är det så enormt skönt att äntligen ha en bil jag kan köra till jobbet, istället för att cykla runt i ur och skur. Sen blir det mer och mer varierande arbetsuppgifter så nu har jag alltid något att göra, vilket innebär att tiden verkligen flyger fram. 

Imorgon ska jag klippa och färga håret. Jag önskar att jag vore en sån som vågar prova något nytt, men känner jag mig själv rätt kommer jag att säga till frissan "Färga bara utväxten och klipp ingenting på längden". Men vi får se hur det känns imorgon. 

Imorgon är det även inkilning. Jag tror det kommer bil skitskoj. Var ett tag sen det var fest nu. Har inte känt något riktigt sug, plus att det är jävligt skönt att kunna spara en massa massa pengar istället för att inför varje helg känna att man måste köpa något nytt att ha på sig, något att dricka, inträde plus mat efteråt. Det blir några hundra per kväll och egentligen är det inte värt det. 

Shit vad jag har skrivit nu, bra gjort av mig. Även fast ingen säkert ha läst alltihopa. Det var iaf skönt att skriva lite. Nu ska jag fortsätta pyssla med ett fotoalbum jag håller på att göra från USA-resan. I love it. 

Puss! 


Linda
PUBLICERAT: 2009-01-24, 21:10:51 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Jag tror faktiskt du har min gamla bil :) vad är regnumret? Den har varit i goda händer ;)


eli
PUBLICERAT: 2009-01-25, 17:52:15

vad jobbbar du med?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: