2009-01-02
 11:42:38

Höjdpunkter 2008

Det har minst sagt varit ett händelserikt år.

Höjdpunkter 2008


Premiären i Damallsvenskan: Vinst hemma mot Sunnanå! STORT!

Umeå Södra FF vs Umeå IK: Vi förlorade med 0-6, men att spela inför 3500 på Gammlia var ändå rätt läckert. Kul också att möta Marta som inte är långsam. 

Studentbalen: Gick med Eriksson. Balen var överskattad, men det är ändå en grej man kommer att minnas. Roligt att göra sig fin och så.

Studenten:
Den absolut bästa dagen i mitt liv. Jag önskar verkligen att jag kunde få uppleva den dagen och den kvällen igen. Jag saknar klassen. Vi hade en bra klass. En skön klass. Den bästa. ID05AD!
 
Rhodos: Första utlandsresan med Johan. Kanonväder, superroligt och jättemysigt.

En stuga i Bettnes:
En heldag med vännerna i Bjuhrs stuga. Grillning, festligheter och en lång natt. Vår "lek" i skogen är typ bland det roligaste jag gjort, har aldrig skrattat så mkt. Haha, ingen förstår förutom Lunkan. En super dag/kväll helt enkelt.

USA:
Andra utlandsresan med Johan. Den största upplevelsen i mitt liv. Fick uppleva min största dröm, att simma med delfiner. Denna resa får absolut högsta betyg.
 
Julafton och nyårsafton: Första jul- och nyårsafton tillsammans med Johan.


Dom dåliga sakerna som hänt detta år tänker jag inte ens ta upp. Man ska vara positiv och fokusera på dom bra sakerna ; ) Så man kan säga att det här är hela mitt år, inte alls tokigt. 2009 ska bli ännu bättre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: