2009-01-12
 11:35:17

Snowboardåkning

I lördags tog ju vi en liten trip till Agnäsbacken. Vi var bland dom första dit och begav oss ut i backarna. Det var en riktigt skön dag men en sol som tittade fram någon timme iaf. Jag klarade mig från att vurpa i backen, men inte från att vurpa i liften. Jag och Johan lyckades på något konstigt sätt göra en Jättevurpa i liften. Jag lyckades få liftbygeln hårt slagandes mot låret. En lättare kaka blev resultatet av det. Gick ganska fort över. Vid 16.00 var vi hemma och helt utslagna. Tanken var att vi (Jag, Johan, Macke och Vixen) skulle äta middag tillsammans och sen lira Buzz, men något sånt blev det inte. Vi skiljdes åt och somnade fortare än kvickt på soffan. Det är utmattande att vara ute en hel dag. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: