2009-01-02
 09:00:31

Nyårssummering och en brinnande bil

Nyårsafton blev riktigt lyckad i min bok. Vi kom dit vid 18.15. Började göra i ordning snacks, vidare med fördrink och förrätt, huvudrätt och sedan efterrätt. När vi tittade på klockan efter middagen hade den hunnit slå 22.45. Jättesjukt. Tiden bara flög fram. Hur som helst, middagen var fantastisk. Riktigt, riktigt gott. Sedan blev det såklart champagne på tolvslaget, ut och skjuta upp raketerna och sedan begav vi oss in för att spela lite spel. Vi kom inte hem förrän 03.30. Sov till 01.30 ungefär. Klev upp ur sängen (JN) 19.30. Haha. Jag klev upp o gjorde varma mackor mitt på dagen, men annars var det täcket som gällde. Jättemys.

Var inte superlätt att somna igår. Johan spelade tvspel och jag såg OTH tills klockan var alldeles för sent. När jag låg där tyckte jag att jag hörde raketer smälla utanför, sedan small det lite väl "bombaktigt", så jag gick in till köket och tittade ut. Då står det en bil som tokbrinner vid huset mitt emot, två brandbilar och en polisbil. Jag blev lite skraj, men det var ju ingen fara. Var bara jättekonstigt att titta ut och sen märka det där, haha! :)

Ikväll blir det att se Signes match, kötta!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: