2009-01-16
 14:56:32

Middag gånger två

Ikväll ska jag och Johan äta middag på Droskan med mams, paps, syster, stefan och lilla alfred. Ska bli väldigt gott. Även imorgon slipper vi laga middag då det blir hos Johans föräldrar istället. Sjukt skönt att slippa laga. Ikväll blir det även någon form av fest som vi är bjudna på av Macke P och Vixen. Jag är chafför ikväll, känns faktiskt skönt.

En sak som är negativ med denna helg är att det är morgonträning både lördag och söndag. Jag behöver verkligen sova ut. Aja, får vänta till nästa helg istället.

Imorgon har vi egentligen firmafest med Alltele, men att ringa tränaren och säga att jag missar två träningar pga av en fest kändes inte aktuellt =P Plus att fysträningen verkligen behövs nu. Det känns att man blir starkare och starkare och det är en jävligt skön känsla, så därför stannar jag såklart hemma.

Trevlig helg på er gott folk.


Christoffer
PUBLICERAT: 2009-01-19, 11:47:34

Du och Elin missade världens fest! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: