2009-01-31
 11:41:00

Inspiration

Det finns vissa saker och vissa människor som ger mig inspiration. Som får mig att känna att jag kan ta så många fler steg än jag redan gjort. Dessa steg innebär kanske inte att spela i ett bättre fotbollslag, tjäna mer pengar på jobbet eller att bo i en finare lägenhet. Kanske betyder det något helt annat. Jag tror i alla fall att det betyder något helt annat, men vad vet jag inte riktigt än. Det är bara någon underlig känsla jag får. En känsla av att vilja ta mig någonstans. Göra saker.

Äsch jag vet inte, jag svamlar nog nu. Men en sak ska jag göra iaf. Börja skriva.

Trevlig helg!


Linda
PUBLICERAT: 2009-02-02, 21:54:55 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Haha coolt :D Nu har jag äntligen fått internet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: