2009-01-03
 13:53:43

En skön oplanerad lördag

Jag älskar sånna här dagar när man inte har något planerat. Steg upp 12.00. Tog på mig träningskläderna för att gå ner på gymmet, men mitt kort funkar tydligen inte längre, jättetrist. Orkar inte cykla till Tenton City heller, för tänk om receptionen är stängd, då har jag trotsat kylan i onödan. Får fixa det där lite senare idag när vi får låna en bil.

Istället för träning sitter jag här och klinkar på gitarren. Har precis lärt mig solot i Eva Cassidys "Fields of gold". Jag kan inte för en sekund ångra att jag önskade mig denna gitarr i julklapp. I love it. Jag spelar i princip varje dag nu. Ångrar att jag la ner musiken för 4 år sedan. Den är för bra för att läggas ner.

Om någon timme blir det att handla, åka och titta på min kommande bil, kan knappt vänta. Ska bli grymt skönt att få bil, slippa cykla i denna bitande kyla varje dag. Och ikväll vet jag inte vad det blir. Kanske se lite JVM.

Trevlig helg.

P.s Jag älskar att jag är ledig på måndag!!


mathilda
PUBLICERAT: 2009-01-06, 22:58:54 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

update


mathilda
PUBLICERAT: 2009-01-06, 22:59:07 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

update



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: