2009-02-19
 18:09:36

Kan en låt förändra ditt liv?

Jag är helt ärligt när jag säger att en av dom skönaste känslorna jag vet är när jag hör en låt för första gången och jag blir sådär förälskad. Antingen är det rösten, texten eller bara själv känslan som ger mig rysningar. Det kan vara en känsla av sorg, desperation, kärlek eller glädje. Hur som helst. Låtar som ger en den där speciella känslan är värd att ta vara på. Kanske en låt kan förändra ens liv?

Till dig:
A Fine Frenzy - Ashes & Wine
AA Bondy - There Is A Reason
Adele - Hometown Glory
Adele - Make You Feel My Love
Ben Lee - Ripe
Black Rebel Motorcycle Club - Mercy
Belasco -  Butterflies
Belasco - Lawman
Bethany Joy Galeotti - Leaving Town Alive
Colbie Caillat - Realize
Earlimart - Bloody Nose
Erin McCarley - Pitterpat
Erin McCarley - Pony
Foo Fighters - Home
Gabe Dixon Band - Disappear
Grace Potter & The Nocturnals - Apologies
Holly Conlan - Winter
Jason Reeves- Never Find Again
Jason Walker - You fill my heart
Jack Savoretti - Between The Minds
Jack Savoretti - Dreamers
Joey Ryan - As It Must Be
Joey Ryan - Loving You
Joshua Radin - They Bring Me To You
Matt Nathanson - All We Are
Matthew Perryman Jones - Feels Like Letting Go
Mindy Smith - One Moment More
Missy Higgins - Where I Stood
Pitbull - Tell me
Richard Harris - Will You Be There

Sarah Thiele - I Won't Let You Go
Stereophonics - Bright Red Star
Susie Suh - Give Me Heart
Susie Suh - Light On My Shoulder
Susie Suh - All I Want
The Editors - Push Your Head Towards The Air

The Hours - Back When You Were Good
The Freshman - The Verve Pipe
The Bravery - Time Won't Let Me Go
The Honorary Title - Far More
The Honorary Title - Stay Away

Det gäller att ge varje låt en chans. Kanske är det inte "kärlek vid första ögonkastet", det kanske växer fram med tiden. Om inte.. leta vidare.

Lyssna och njut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: