2009-02-16
 17:39:19

Ljuvliga måndag

Jag slocknade 22.30 igår, trots att jag sovit 12h natten innan. Finns kanske något oros i kroppen. Ikväll ska jag iaf först vara duktig och köra fys på cykel 18.00 innan vår fotbollsträning som är 19.00. Då blir det istället styrka och ev lite teknikbana om kroppen håller.

Det underbara är att denna första dag på jobbet har gått otroligt snabbt. Bättre start på veckan kan man ju inte önska sig. Får hålla tummarna att resten av veckan flyger fram lika fort så det får bli helg igen. Kommande helg kommer jag att få spendera själv i lägenheten då grabben åker till Luleå på cup. Jag har redan börjat ladda upp med att ladda hem One tree hill säsong 5. Den har jag ju faktiskt bara sett en gång så det kommer bli så kul att se en gång till. Kommer nog bjuda in en viss Pat också. ; )

I övrigt kommer veckan att bjuda på det vanliga. Arbete och träning. Jag klagar inte. Känner dock ett pluggsug just nu. Att få läsa något man verkligen är intresserad av och även att få träffa folk på dagarna, blandat folk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: