2009-02-23
 21:19:28

Har inte så mycket att komma med

Jag har inte så mycket att skriva idag, som kommer sådär från hjärtat. Helt ärligt har det väl inte varit en skitbra dag. Trodde att veckan skulle börja bra och att det skulle kunna vara så resten av veckan, men det blev inte så.

Har iaf varit på gymmet ikväll. Det känns att mina vek överkropp blir starkare, vilket är positivt. Men nu längtar jag så innerligt tills jag kan köra Urbans monster-fys, jaga en fotboll på en fotbollsplan en hel träning utan att ha ont och bara få vara med dom andra. Vara med på riktigt igen.

Nu ska jag se OTH. Något bra denna dag iaf.

P.s Jag vet att jag är beroende av OTH, men det är jag stolt över. Jag lär mig något nytt i varje avsnitt. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: