2009-02-27
 20:56:03

Tapas de tappenad

Hej,

Ikväll har Johan bjudit mig på middag på Tapas. Det var jättegott. Nu sitter jag och ladda upp inför kvällen och nattens jobb. Det känns inte så jobbigt som jag trodde, trots en monsterstressig dag på "vanliga" jobbet. Ser hur som helst fram emot att klockan ska slå kring 03.00 så jag får sätta mig i bilen, åka hem och lägga mig under täcket. Imorgon blir det storhandling på Maxi. Efter det ska jag klä av min soffa som står i papps förråd för att sedan tvätta den och sätta ut den på blocket. Någon som behöver en soffa? Den är fin. Ska sätta in en bild här sen. Senare imorgon blir det middag hos pappa och sen "Män som hatar kvinnor" på bio. Mums.

Nä, nu ska jag kanske ladda upp med ett one tree hill avsnitt. Vi hörs.

Trevlig helg, Puss!


forssa
PUBLICERAT: 2009-02-27, 22:46:32 | URL: http://annaforss.devote.se

låter som du har en mysig helg framför dig. hur gick det att jobba ikväll då, mycket folk?

läste också om att dom ändrat åldern till 21 på rex på lördagar. HALLÅ, WHY?


Nina
PUBLICERAT: 2009-03-03, 19:43:49 | URL: http://ninalundmark.blogg.se/

sv. Haha tack Moa!:) Jag vet, gode oth inspirerad, men älskar den där texten, fast har gjort om den pyttelite:) allt bra?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: