2009-02-26
 14:38:54

Kort och gott

Jag har varit värdelös på att skriva på slutet.

Inter - Man U i tisdags. Heja Man U. Ronaldo är så mycket bättre än Zlatan!
Real Madrid - Liverpool igår. Där är jag neutral. Lyckades bara se en halvlek eftersom jag somnade 21.30 igår.

Idag ska jag äntligen till sjukgymnasten igen, kanske hon kan säga något rätt och nytt eftersom det inte blivit nåt bättre på tre veckor? Jag är less och vill ha svar.  Tur att jag varit ovanligt duktig på att ta eget ansvar med träning. Cykel+gym i princip varje dag, jag är imponerad av mig själv!

Efter sjukgymnasten ska jag på Tenton med Pat. Sen tvätta om det finns tid. Och laga mat. Kanske till och med somna innan 22.00 igen. Vore en bragd.

Imorgon ska jag jobba på Rex 22-03. Är lite nervös. Det var ett tag sen. Men vad gör man inte för att få ett p-leg. Jag måste bita ihop några gånger nu. Värdelöst att dom ändrat åldersgränsen till 21!

Puss, hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: