2009-02-20
 19:16:19

Jag har varit med om en "seriekrock"

Denna underbara sista arbetsdag på veckan började med en "seriekrock". Min älskade Södrabil blev påkörd av en bil bakfrån. Även denna bil blev påkörd bakifrån. En seriekrock helt enkelt. Som tur var i en behaglig hastighet. Tyvärr så är ju såklart min bil trasig där bak, eftersom det är en plåtburk. Vill inte ens tänka på vad som skulle hända med mig som sitter i bilen ifall det sker en olycka i högra hastighet, den verkar rätt skör min lilla bil. Haha. Hur som helst. Tur att allt gick bra och att alla är oskadda.

Ikväll blir det mys med mamma. Vi ska handla efter jobbet, laga mat och sen se Let's Dance. En behaglig start på helgen nu när Johan åkt iväg på cup. Imorgon efter vår morgonträning så sätter jag och Patricia igång med ett OTH-marathon. Vi börjar såklart på säsong 1. Sen ser vi, snackar skit och umgås hela dagen tills hon ska hem till Vännäs igen vid middagstid. Mysdag helt enkelt. Kvällen ska jag nog spendera själv, om det inte blir utgång. Ev fortsätter jag på OTH-temat och ser säsong 5 som jag börjat se igen, samtidigt som jag pysslar med mitt fotoalbum. Lite egotid helt enkelt.


Linda
PUBLICERAT: 2009-02-26, 12:12:37 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Buhu svarta blixten! tur att du är okej iallafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: