2009-02-17
 12:44:59

Jag får skylla mig själv helt enkelt

Det blev inte bara styrka och teknikbana på fotbollsträningen igår. Jag var med på uppvärmningen och det kändes okej, så jag fortsatte att vara med. Smärtan kom ju längre det gick av träningen, jag bet i. Jag sköt, sprang, passade och njöt samtidigt som jag ville gråta. Jag får sota för gårdagens träning idag istället då det knappt går att lyfta benet. Bra Moa, nu har du lärt dig något nytt igen, något du egentligen redan visste. Börja inte för tidigt, speciellt inte när det inte blivit nå bättre. Men jag behövde få vara med på en fotbollsträning helt enkelt. Kroppen kanske inte behövde, men psyket.

Ikväll blir det enbart styrka och efter det underbara One tree hill. Tjuvstartade med en ny runda av säsong 5 redan igår.

Nu är lunchen slut om 30sek ungefär. Ha´de!

Puss


linn
PUBLICERAT: 2009-02-17, 14:30:30

men din klant...tare lugnt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: