2009-02-13
 12:18:56

Fredag den 13e

Hittills har denna dag varit bra. Förmiddagen har flytit på bra och nu har jag precis ätit lunch, 9min kvar av lunchen, därför detta bloggande. Efter jobbet blir det handling på Ica Maxi och shopping på Strömpilen. Senare matlagning och en lugn kväll framför tv'n.

Var ju på Modo - Skellefteå igår. Måste säga att det var mäktigare än jag hade trott. Rysningar när Foppas namn ropades upp på Lineupen. Ännu mer rysningar när han gjorde 1-0. Jag hade inga förväntningar på att han skulle leverera något, men om han gjorde!

Jag längtar till söndag. Då blir det mys med lilla Alfred eftersom han ska hälsa på hos mamma. I love it!


linn
PUBLICERAT: 2009-02-13, 18:50:09

du får ju komma å hälsa på alfred här oxå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: