2009-02-20
 19:23:52

En P-bot på mig

Inte nog med seriekrocken imorse så fortsätter ju eländigheterna. Jag står utanför systemet på Ersboda och väntar på mamma, ni vet där det egentligen inte är parkeringar men där alla bilar står ändå och väntar på den som springer in en snabbis. Iaf. Efter tre minuter ser jag att i bilen som kör förbi så är det en kille som pekar bakåt. Jag tittar bakåt och där står en jävla parkeringsvakt och skriver en jävla p-bot till mig. Jag öppnar dörren och säger:
Jag: Du måste skämta med mig? Helt allvarligt!!
Han: Nej, jag kan ju inte göra skillnad på folk?
Jag: Men du kan väl vara mänsklig och bara be mig köra härifrån bara??
Han: Nej tyvärr.
Jag tar lappen, stänger BESTÄMT igen dörren och kör därifrån.

Alltså allvarligt, hur störd får man vara? Svårt att bara be mig hitta en parkering istället. Vilket jävla jobb att vara lapplisa. Fy!!!


Pat
PUBLICERAT: 2009-02-20, 20:51:50

Omg, jag trodde verkligen det var tillräckligt med en krock.. Detta är ju nästan skrattretande..eller vänta nu..det är skrattretande! Vilket skämt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: