2009-12-05
 14:17:56

Westlife

Som alla såg gästade Westlife gårdagens Idol. Jag hade ingen aning om det och både jag och Patricia blev lyriska när vi såg dom. Volymen höjdes och vi började sjunga med. Det var många år sedan jag älskade Westlife men igår kom den känslan tillbaka. Jag brukade önska i present att få åka på en Westlife-konsert, men något sånt blev det aldrig, så därför tummade jag och Patricia igår att vi under deras 2010-konsert ska åka och se. Känns verkligen som att vi måste ta chansen innan dom lägger ner för gott.

Idag har jag shoppat julklappar. Jag hittade klappar till Linn, Alfred, Mamma och Johans syster. Kvar nu Pappa, Johan, Patricia och nåt mer till Mamma. Sen är det ytterligare en del som ska köpas men det är sånt som redan är besämt.

Ikväll ska vi äta middag hos Johans föräldrar och sen ev gå och se Luftslottet som sprängdes.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: