2009-12-18
 20:21:33

Sköna fredag

Det började med en intressant natt då Texas mer än gärna ville sova med oss i sängen.. och självklart valde han min sida. Så jag och Texas delade på halva sängen medan Johan tog andra halvan. Haha! Men det var jättemysigt.

Vi fortsätter.. Har varit en minst sagt spännande dag på jobbet. Tog ju med mig Texas hit så han inte skulle behöva vara ensam hemma. Eftersom jag inte känner han så väl är det svårt att veta vad han vill. Han har mestadels av tiden varit jättesnäll och legat på filten bredvid mitt skrivbord. En del av tiden har han gått omkring här i vårt rum och inspekterat och en del av tiden har det verkligen sett ut som att han vill ut härifrån. Han stormtrivdes när han fick gå ut till köket och tv'n, dock kan jag ju inte sitta där med honom hela dagen. 6 gånger under dagen har vi också gått ut och kissat. Liten blåsa på grabben.. Men i det stora hela har det varit en mysig dag :) Mysigast tyckte han nog det var när Chrisse kom och satte sig bredvid honom på golvet. Texas passade genast på att krypa upp i knäet och slumra in.

Nu sitter jag (och Texas) hemma hos Erik med Lisa. Vi har har ätit fläskfilé och klyftpotatis. Nu ser vi Bonden och klockan nio är det någon film vi ska se. Kärleksfilm såklart. Man får passa på när det är tjejkväll :) 

Sitter och funderar vad jag ska köpa till min kära pojkvän i julklapp. Han vägrar säga något han vill ha! Tips någon? (Vi har sagt en summa på 500-1000kr)

Trevlig helg, hörs nog imorgon.
(Ska lägga upp några söta bilder på Texas. Man blir faktiskt sugen på en hund när man är hundvakt. Dock är det lite jobbigt med denna kyla som är ute men tur att denna hund inte verkar gilla att vara ute långa stunder iaf. Direkt han har kissat drar han mig till dörren igen. En natt kvar att ha honom, sen får mamma ta över igen)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: