2009-12-29
 16:33:02

Nyår struktureras upp

Nyårsplaner.. Istället för stor fest osv som jag var totalt otaggad på blir det istället en mysig middag, sällskapsspel, god dryck och gott sällskap. Inte hundra vilka vi blir. Kan bli 3st, kan bli 6st. Vem vet. Men det känns hur som helst jätteskönt med en sån kväll. Vi ska vara i pappas lägenhet. Och vem vet, kanske vi drar vidare till en fest sen..

Johan hämtar mig snart. Vi ska städa undan lite hemma och sen ska jag nog ta med mig Texas ut på en löptur. Vet inte hur det kommer att gå, men killen gillar ju att röra på sig så det går nog bra :) Sen ska jag krypa ner under täcket och se One tree hill medan Johan och Macke lirar tv-spel.

Ledig imorgon som sagt. Jag och mamma ska ta lite rundor runt om i stan. Jysk, Rusta och Jula ska besökas. Sen ska jag utnyttja presentkorten jag fick i julklapp. MQ och Gina Tricot. Blir en sväng in på Village också.

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: