2009-12-22
 20:59:06

Julledigt

Nu är det julledigt. Underbart! Går inte att beskriva med ord hur skönt det känns.

Det har blivit en harmonisk kväll. En sväng på systemet och sen har vi ätit varma mackor till middag. Gött. Nu ska vi åka till mamma och hämta Texas. Vi är som barn på julafton. Ska bli så kul och så mysigt.

Vi ska lägga oss i sängen och se en film.

Imorgon ska jag skjutsa Johan till sjukhuset så han äntligen får ta bort gipset. Medan han är där ska jag julstäda och göra extra fint här hemma. Måste även ner en sväng på stan och hitta nåt att ha på mig på annandagen.

Sprang in på Vero Moda när vi var på Strömpilen. Köpte mig ett par svarta jeanslegg-in och ett par gråa. Bra drag av mig eftersom det ser ut som jeans men dom är mycket skönare. Jag hatar jeans och har i princip aldrig på mig det annars.

Skepp o hoj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: