2009-12-10
 20:05:53

Julfest

Vi hade jobbfest igår. Julfest. Annas mat och fest bjöd på julmat på kontoret. Magiskt gott. Jag åt köttbullar, potatis, lax, gravad lax, rödbetssallad, sill, janssons, skinka, paj.. you name it. Nu längtar jag otroligt mycket till julafton.

Lite kort:





Det blev lite hockeyspel och Xbox. Hockeyspelet var roligt men rallyspelet på Xbox var skitråkigt.
Trots oerhörd koncentration körde man av banan konstant.

Dagen har varit lite halvdryg faktiskt. Förmiddagen gick snabbt då vi klockan 10.00 dukade fram resterna från igår och åt ett underbart förmiddagsfika. Till lunch blev det ytterligare rester. Janssons och paj. På eftermiddagen kom trötthetssmällen.

Efter jobbet idag åkte jag upp på Ersbodas vårdcentral och tog svinsprutan. Därefter plockade vi upp mat från Thaiköket och har precis sett Bonde Söker Fru på datorn. Nu är det hockey som gäller och sen Paradise Hotel. Väldigt skön kväll.

Jag är imponerad av mig själv. För bara två år sedan åt jag inget annat på julbordet än Potatis, köttbullar och memosasallad, typ. Nu äter jag i princip allt, till och med Janssons. Nöjd!

Trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: