2009-12-21
 17:13:03

En ynka liten arbetsdag

Idag är det måndag. Men egentligen torsdag. Och imorgon är det tisdag. Men egentligen fredag. Detta eftersom jag är ledig på onsdag och får julledigt redan då. Det känns helt underbart!

Hela dagen har jag lyssnat på julmusik. Peter Jöback överlägset mest. Han är min absoluta favoritartist. Jag och mamma såg en konsert med honom julen 2007. Grymt var det. Vi satt längst fram och jag hade gåshud hela konserten tror jag. Hans röst är bland det bästa som finns. Sen är han vacker att titta på också! :)



Satt precis och kollade lite youtubeklipp och gled in på detta. Jag kom ihåg när jag såg det första gången.
Tårarna bara rann nerför mina kinder.



Träning ikväll. Jag är sjukt taggad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: