2009-12-08
 22:24:40

Ett intressant samtal

Jag hade ett intressant samtal med en person idag. Han sa till mig att jag måste börja plugga till hösten och att jag skulle satsa på att plugga på Handelshögskolan här i Umeå. Ekonomi alltså. Det var väl inte direkt det jag hade tänkt att börja plugga men han fick mig ändå att tänka lite bredare än vad jag gjort hittills. Jag tror jag behövde den lilla knuffen i ryggen. Och just att det var den personen som sa det fick det att betyda ännu mer. Han är en person med mycket makt. Men vi får se vad det blir. Jag och Patricia har ju som mål att åka och resa nästa höst. En långresa. Så isf måste jag vänta till hösten 2011. Men som sagt, inget behöver bestämmas nu och inget kommer att bestämmas nu. Det var iaf ett intressant samtal och på nåt sätt fick det mig att känna lite press. Jag vet inte varför. Men det fick mig samtidigt att tänka på att mina föräldrar aldrig satt någon press på mig, vilket jag är evigt tacksam för. Det har aldrig varit något annat än "gör ditt bästa" eller "gör det som känns bäst för dig". Och det kommer jag att göra och mer därtill när det väl är dags för studier.

Julmiddag/fest med jobbet imorgon. Kan nog bli trevligt. Ser fram emot julmaten!!

God natt och sov gott!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-12-08, 22:46:29

du mååååste verkligen göra mellanrum mellan meningarna, försökte läsa denna text men jag såg bara en klunga med vit text. antingen har jag dyslexi eller så göru iallafall ett mellanrum så jag får veta vad som pågår i din skalle! nyfiken duvet..

xoxo gossipgirl.. (eller världens bästa tjej)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: