2009-12-16
 20:05:32

Bonde söker fru

Nu är det Bonde Söker Fru igen, som jag har längtat! Och det bästa av allt är att det är imorgon och på fredag också! :) Det är alltid lika spännande att se vad Roger hittar på och vad han kommer med för kommentarer. Mannen verkar ju tycka om sig själv iaf.. Sen är det mysigt att se Tilde nu också när hon är så himla kär! :) Jag tror inte det kommer att bli något mellan Pekka och någon av hans tjejer.. men Janne kan nog lyckas, speciellt om han väljer Åsa som är hypertaggad.

Nog snackat om Bonde Söker Fru.. är säkert ingen förutom mig som ser det ändå, eller?

Imorgon ska jag och Johan återigen vara hundvakt. Och denna gång blir vi vakter länge. Jag hämtar hunden imorgon efter jobbet och sen när jag lämnar honom får vi se. Vi ska iaf ta en springtur imorgonkväll och på fredag på dagen får han nog följa med mig på jobbet. :)

Om ca 30min kommer Johan hem. Då blir det Tacos. Jag fick stå för middagslagningen efter min träning och Johan fick stå för diskningen innan. Bra fördelning för jag hatar att diska och tycker om att laga mat :)

Trevlig kväll!


Sara
PUBLICERAT: 2009-12-17, 16:15:14 | URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Du är inte ensam Moa... Jag är ett troget fan av Bonde söker fru =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: