2009-12-01
 18:55:34

Sammanfattning

Fotbollsträning igår. Shit vad roligt det var.. och jobbigt. Jag njöt verkligen av att få spela igen. Ryggen kändes inge vidare och exakt samma smärta i min ljumske som jag hade förra vintern kom tillbaka efter ungefär halva träningen. Inte bra. Kan bara finnas en förklaring: Underlaget och mina skor funkar inte tillsammans. Eftersom jag alla andra år kunnat träna utan problem där inne så finns det ingen annan förklaring. Ja ska köpa nya fotbollskor och hoppas på ett mirakel. För den här säsongen ska jag bannemej inte missa en träning!

Den här arbetsdagen har faktiskt gått bra. Patricia gjorde även sin första dag. Kul! :)

Ikväll är det en lugn kväll. Har precis ätit middag och ska nu se Modo - Skellefteå. Johan har köpt matchen. Fast först måste jag göra mina övningar för ryggen och även bålstyrka.

Skepp o hoj!


Pat
PUBLICERAT: 2009-12-01, 21:43:42

Jag håller med!! :) Men lite svettig blev jag. Du ska bara se alla lådor vi bar upp när lastbilen kom ;)


forssa
PUBLICERAT: 2009-12-01, 22:03:17 | URL: http://shortanna.blogg.se/

varför hörde du inte av dom om att du skulle träna?? gaaad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: