2009-12-25
 12:41:50

Årets jul

Årets julafton blev annorlunda men bra. Jag har 19 år i rad firat julafton i Hummelholm men släkten på mammas sida. I år firade vi lite mindre hos min syster. Det kändes annorlunda men det var mysigt och skönt. Huvudsaken är att man är med familjen tycker jag. Vid 20.00 åkte jag till Johan och hans familj. Supermysigt det med.

Idag har jag varit en sväng hos mamma. Snart ska jag och Signe fika hos Emmelie och sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Det blir jag och Texas ikväll då Johan ska ut på festligheter. Jag sparar festligheterna till imorgon! Ska bli superskönt med en ensamkväll. Blir pyssel här i lägenheten. Hämtade två kartonger hos mamma med diverse saker från min förra lägenhet. Kul med lite "nytt". :) Och det kommer SJÄLVKLART att tittas på One tree hill ikväll eftersom jag fick säsong 6 av syrran. Hur kung som helst!!

Imorgon hoppas jag D&D är öppet för jag behöver köpa nåt att ha på mig till kvällen.

Bröderna Lejonhjärta nu på tv, det var inte igår..

Trevlig fortsättning på julen. Kommer säkert nåt till inlägg ikväll. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: