2009-12-06
 12:06:40

Andra advent

Två ljus brinner idag på adventsljusstaken. Vi har precis avnjutit en frukost framför TV'n. Efter skidskyttet är det dags att ta tag i lägenheten. Det ska städas! Eftersom Johan är halvt invalid får han diska, det är det han klarar av. Jag ska dammsuga och dammtorka. Senare kommer pappa med granen. Längtar!

Umeå Södra Ungdom har träning kl 17.00. Det ser jag fram emot. Hoppas många från laget kommer så att man får träffa alla igen. Vore skoj.

Sitter och ser Westlife-klipp på youtube nu. Tror jag måste önska mig en Westlife-box eller något liknande i julklapp. Så att jag och Patricia kan ladda upp ordentligt inför den kommande konserten vi ska åka på. Kommer dom inte till Stockholm så får vi ta och åka utomlands för att se dom. Vi gör vad som krävs!

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: