2009-12-11
 18:34:38

13 ynka dagar

Det har varit en tung fredag. Tog svinsprutan igår och har haft molande värk i armen och en otrolig huvudvärk. Men nu är arbetsdagen över, tack och lov. Och det är bara 13 dagar till jul så det känns extra bra.

Tanken var att jag skulle vara hundvakt ikväll men då mamma fick andra planer så blev det inte så. Istället blev det en sväng på stan och nu ska vi sätta igång med matlagningen.. Det blir lövbiff. Snart börjar Vem vet mest, sen Postkodsmiljonären och sist Idolfinal.Det blir täcket och lägga sig i soffan. Jag är faktiskt lite orolig att jag inte kommer att kunna hålla mig vaken under hela idol. Det är iofs inte hela världen. Jag är hellre utvilad till imorgonförmiddag när jag ska vara med Alfred. Ska bli skitmysigt. Undra vad vi ska hitta på. En promenad blir det nog. Vore ju underbart också om det kunde komma lite snö i natt så kan vi gå till lekparken. Tror jag ska passa på att ta lite nya kort..

Min byxor hade kommit idag, dessvärre passade dom inge vidare. Så det blir att skicka tillbaka dom. Får kika på stan imorgon om jag kan hitta några liknande.

Trevlig kväll och helg. Kommer nog med ett inlägg imorgon också..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: