2009-08-08
 16:31:40

Han och jag är en bra combo

Det här är andra helgen i rad som vi är ifrån varandra. Det går bra eftersom jag vet att vi får nästa helg tillsammans. Då ska vi på Bröllop i Härnösand på lördag. Johans förra flickvän och sambo ska gifta sig. Vissa tycker att det är konstigt att vi ska åka dit, men hade jag haft en pojkvän i 6 år som sedan ska gifta sig hade jag krävt att blivit bjuden :) Och eftersom hon bjöd oss båda två tycker jag att det ska bli superduper roligt :) Har bara lite problem att välja kläder.

På söndagen åker vi sedan till mormor med mamma och pappa, och kanske Linn, Stefan och Alfred också :) Det ser jag verkligen fram emot. Att få vara hela familjen Westermark igen och sen att få dra upp stora abborrar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: