2009-08-16
 17:59:42

Ett väldigt vackert och trevligt bröllop

Igår mitt på dagen började våran lilla roadtrip till Höga Kusten. Vi checkade in på hotellet strax före tre och gjorde oss i ordning på en gång. För mig blev det den ljuslila klänningen jag fick av Johan i julas, och Johan matchade mig med en rutad slips i lila.



16.00 började vigseln, och det var jättefint. Vädret var bra, läget var perfekt och dom var verkligen jättevackra. 



Efter vigseln blev det lite tipsrunda och sedan bordssittning. Middagen bestod av en buffé på lax, skinka, sallader, olika såser, potatisgratäng, kött osv. Det var supergott. Och efter middagen blev det dans och fest. Jag hade en supertrevlig kväll på alla sätt. Människorna var trevliga, maten var bra och bandet som spelade senare på kvällen är det bästa liveband jag hört. Dom var grymma.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: