2009-08-08
 15:25:01

Ett underbart väder men inte lika underbart jobb

Min semester på 3 veckor bestod av ungefär.. TRE bra soldagar. Nu har jag varit på jobbet i två veckor och jag tror seriöst solen har visat upp sig ALLA dom dagarna, hur otur kan man ha? Dock har dessa två veckor sprungit fram, mycket på grund av tempot som varit. Galet stressigt. Det känns i huvudet och i kroppen, man känner sig nästan utbränd. 

Här är tre godingar så går om och om igen i mina hörlurar:
The Replacements - Here comes the regular
Poison - Every rose has it's thorn
Bruce Springsteen - The Wrestler

En positiv sak är att på måndag flyttar vi in i dom nya lokalerna med jobbet. Jävligt skönt. Lokalen ligger i ett unket och fult hus bredvid USM vid tågstationen. I samma hus som City Sol så nu jäklar ;) Skämt och sido. Nu kommer våran kära bil att få vila hela dagarna eftersom jag hädanefter kommer att ta cykeln till jobbet, mycket mycket skönt. Går snabbare och det är nyttigare... och framförallt BILLIGARE. Tänk så mycket bensinpengar jag kommer att tjäna varje månad.

Nu sitter jag på bussen påväg till Stockholm igen.. match imorgon mot Västerås. Tre poäng är det som gäller!!

Hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: