2009-08-16
 17:34:16

Celine Dion är en bra kvinna..

I fredags kom jag på att jag skulle lyssna på Celine Dion.. och det gjorde jag rätt i. Hon är ju fantastiskt. Senast jag lyssnade på henne ordentligt var när jag var 10 år och en pojke hade krossat mitt hjärta. Just då kändes det som att alla henne låtar passa bra in på en flicka som var olyckligt kär.

Nu lyssnar jag bara för att hon har en otroligt bra röst, och för att hon har sånna där låtar man gärna sjunger med till och låtsas själv att man är en superartist. Haha. Skulle vara häftigt att se någon konsert med henne någon gång..

- My Heart Will Go On
- It's All Coming Back To Me Now
- Think Twice
- The Power Of Love
- All By Myself
- Immortality
- Beauty And The Beast
- Because You Loved Me
- I'm Your Angel




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: