2009-04-23
 08:30:42

Tråkigt

När man inte vet vad man ska skriva blir det sånt här istället. Jag snodde den från Blondinbella, WOW! Haha.

Lovar du att vara ärlig?  Alltid.

Du heter: Moa Maria Westermark

Smeknamn: Monken eller Monkizen. Bara vissa som säger det.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Beroende av: One tree hill

Vad behöver du mest just nu: En jättestor kram

Vad tror folk om dig? Jag tror att dom tycker att jag är en snäll tjej, kanske lite för blyg. Och att jag är för oegoistisk.

Stämmer det? Jag är blyg när jag inte känner mig 100% trygg. Och ja, jag tänker mer på andra än mig själv, men det är inget som kommer att ändras, det är sån jag är.

Vad får du oftast komplimanger för? Min längd. Själv hatar jag att jag är så lång. Vill kunna gå i klackar.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag spelar i Umeå Södra FF, hur coolt är inte det?

Hur imponerar man på dig? Man visar att man är omtänksam och bryr sig om hur andra mår.

Brukar du skratta för dig själv?  Om jag tittar på roliga youtube-klipp brukar jag skratta till.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad söt du är älskling, jag saknar dig med =) puss"

Var bor du? På Haga med Johan

Trivs du där: Verkligen. Haga is the place.

Äger du några converse: Nope.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider.

Vad har du för mobil: En Huawei, vet knappt själv vad det är, men den duger fint.

Nästa mål i ditt liv: Någon form av äventyr nästa höst.

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Moa"

Vem ringde du senast? Mamma 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon ska kolla om hon kan hjälpa med tapetsering nästa helg.

Antal timmar sömn inatt: 8 härliga timmar.

Sov du ensam: Nej, hade Johans arm runt om mig större delen av natten.

Brukar du komma i tid: Så gott som Alltid!

När mår du bra: När jag får vara med dom jag tycker om.

Hur känner du dig nu: Trött...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vit.

Vad tycker du om fötter: Fobi för dom flesta fötter. Usch.

Vad saknar du: Stöcksjö och den tiden.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00.

Är du blyg? Ja.

Sysslar du med någon idrott: Fotboll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet, men inte kärlek. Den växer fram.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: MASSOR!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag kan inte klaga.

Vad är det värsta du vet? Orättvisa.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösar sällan pengar. Isf att jag köper mat nånstans för att jag inte orkar laga.

Vad längtar du till? Semestern i sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Oja. Dom bästa.

Vad är det finaste du fått? Ett halsband från Johan med ett meddelande på "You had me at hello".

Om fem månader: Har vi säkrat segern till allsvenskan.

Om ett år?: Har jag ingen aning om vad jag gör.

Du samlar på: Tubtoppar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Johan eller Patricia.

Har du strumpor på dig nu: Alltid.

Är det okej att gråta: Det kan vara det bästa man gör ibland.

När grät du senast: Kom faktiskt inte ihåg exakt, ovanligt länge sen.

Bär du glasögon eller linser: Nej, har perfekt syn ;)

Har du piercing: Tre hål i öronen.

Vill du gifta dig: Ja, men vet inte om jag kommer att våga.

Vill du ha barn: Aa två sötisar.

Är du bra på att laga mat: Helt ok. Det är kul när man har tid :)

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Stelare hittar du inte.

Vilken är din favoritglass: Päronsplitt.

Tror du på ett liv efter döden: Något tror jag på iaf.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej......

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Röker du: Nej, finns inget positivt med rökning. USCH.

Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag.

Vad är det viktigaste i livet?: Att känna trygghet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: