2009-04-17
 18:00:13

Snodde den från en annan blogg :)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången? Ja.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? C-vitamin som bäst.
4. Vad åt du senast? Lax och potatis.
5. Har du fått någon komplimang idag? Nej, tyvärr.
6. Har du varit med i en rättegång? Ja, genom skolan.
7. Är du polare med grannarna? Nej.
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige.
10. Senaste piercingen? Örat.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? I måndags när vi åkte hem från fjällen.
12. Gay? Nej.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Spytt har jag gjort, pinsamt.
14. Har du äggat någon? Nej, jag är inte tillräckligt "modig".
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej.
16. Saknar du någon just nu? Ja.
17. Den värsta känslan du vet? Oroskänslan.
18. Har du haft en stalker? Nej.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Rolf och Tomas minns jag iaf.
20. Hur bra är din syn? Till perfektion! :)
21. Har du varit på ett party? Självklart.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig i livet!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Grattis, du är kär i någon som inte finns.
24. Är du lojal? Absolut.
25. Har du sett din bästa vän naken? Jepp.
26. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Snällheten i ögonen, om den finns.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nej, besvikna.
28. Var är dina syskon just nu? Säkert hemma o gosar med Alfred.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Vi hade seriepremiär och sprutade in mål, helt sjukt.
30. Vem ringde dig senast? Mamma.
31. Vilken tid gick du upp imorse? 07.15
32. Vad ska du göra i helgen? Vara med Patricia, umgås med Johan och ha seriepremiär!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Att Macke P är sugen på en dubbeldejt på Fortet.
34. När var du riktigt sjuk senast? Hösten 2007 då jag hade körtelfeber. Magsjuka och förkylning klassar jag inte som "riktigt sjuk" då jag hade 40 grader i 3 veckor. Usch ba.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Min pojkvän, han är en riktigt kändis!
36. Vad finns i din bakficka? Ingenting alls.
37. Har du färglinser? Nej, men skulle vilja prova bruna.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Vaknade faktiskt vid den tiden av en jätte hostattack och kraxattack.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.
40. Vad ska du göra efter det här? Se Talang 2009 med Patricia.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: