2009-04-17
 18:01:20

Seriepremiär!

Seriepremiären närmar sig och det börjar kännas. Har drömt om det i veckan och det är en pirrande känsla i magen. Först och främst är det pirrigt inför morgondagensträning då lagets ta ut. Får jag spela? Om jag blir uttagen kommer jag bli nervös, blir jag inte uttagen blir jag ÄNNU mer nervös, haha. Hur som helst blir det en rolig söndag. Vi ska bara vinna!! Många tror det blir tufft för oss i år och att vi inte kommer vinna serien. Jag tror också det kommer bli tufft, jättetufft. Det finns många bra lag i serien, men vi ska ta oss tillbaka!! Det finns liksom inget annat.

Nu kommer Pat snart hit. Vi ska beställa mat från Thaiköket sen Talang m.m i sovrummet medan Johan och Mack eggar tv-spel. Blir en skön kväll :)

Hörs imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: