2009-04-12
 15:01:47

Påskledigt

Hallå där!

Jag har haft påskledigt några dagar nu. Befinner mig sen i onsdagsnatt i Umasjö, 2mil bortanför Hemavan. Johans familj har stuga där så nu är vi här allihopa. Jag och Johan drar hemåt ikväll eftersom både jag och han har match imorgon. Det har mestadels blivit skoterkörning och pimpling. Men igår var vi och åkte i backarna. Jag började att hyra snowboard men med lite för små skor och alldeles för brett mellan benen gav jag upp efter 1h. Åkturen i den lätta banan från kungsliften dödade mina vader TOTALT. Tåladmodet var slut. Så jag bytte in till ett par slalomskidor istället, fastän jag bara åkt slalom typ 2ggr i hela mitt liv. Men kul var det. Hade aningen svårt att svänga till vänster men det gick i alla fall. Och med TOPPENvädret vi hade den dagen kunde jag inte klaga. Blev ordentligt röd i mitt ansikte..

Som sagt, ikväll åker vi hem. Och imorgon är det genrep inför serien. Alvik hemma. Spännande!

Ha´re hej!


Linda
PUBLICERAT: 2009-04-13, 09:52:56 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Jag blir så less att alla har haft bra väder i påsk förutom vi som var i umeå!!



Förretsen så har emil också stuga i umansjö! eller gamla umansjö. coolt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: