2009-04-21
 10:47:37

Lite att skriva om

Jag känner mig tom på bokstäver just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Livet rullar på som det ska just nu, förutom 0 spelminuter på planen, men det är sånt man få ta. Bara att bita ihop. Vi fick iaf 1p igår och det ska vi vara nöjda med. Det var ett tråkigt och svårt väder att spela i och vi hade väl inte vår bästa dag spelmässigt, men.. premiären är över!

I helgen är vi lediga. Elina kommer till Umeå och hälsar på så det blir nog någon form av tillställning med laget för att sedan gå ut. Jag har INGET att ha på mig, som vanligt.. Det är rätt tomt i plånboken för tillfället också. Vägrar att ta från sparpengarna, dom ska bannemig gå till en drömresa och ingenting annat.

Vill ha ett nytt OTH-avsnitt att titta på.

Såg för övrigt Twilight i söndags innan matchen, den va bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: