2009-04-18
 16:50:41

Ingen startplats

Ingen startplats imorgon, jävligt tråkigt. Men hade egentligen inte förväntat mig något annat. Efter en hel försäsong med en skada kommer det inte bli lätt att få en plats på planen. Känns inte skitkul, men jag ska kämpa.. Blir hur som helst kul med match imorgon, kommer dock ha en enorm nervös klump i min mage. Brukar bli så när man sitter på bänken.

Kom och heja på oss!

Idag har jag hunnit kika lite på tapeter. Den jag ville ha kostade 999kr/rullen.. GALET DYRT. Så jag måste hitta någon annan. Har även städat lite här och där i lägenheten, bland annat i köksskåpen. Får sånna här ryck ibland när jag är ensam hemma, men det är rätt kul! =)

Nu ska jag börja förbereda maten så det bara är att sätta igång när Johan kommer hem från träningen. Sen blir det en extremt lugn kväll, känner mig trött och seg nu faktiskt.

Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-19, 15:33:16

Lycka till idag! Gör ett skitbra inhopp :)


Linda
PUBLICERAT: 2009-04-19, 15:33:41

kommentaren var från mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: