2009-04-24
 16:01:11

En helg och tre bilder

Äntligen helg. Veckan har gått väldigt snabbt och helgen är nu kommen...snart. Efter jobbet ska jag och Johan åka ner på stan och shoppa lite, sen åka till syrran. Där är mamma och är barnvakt till Alfred. Så vi tar med oss lite mat och myser på till Så ska det låta. Imorgon blir det att kliva upp tidigt och tvätta, se till att vara på stan 10.00 och shoppa lite mer. 16.00 är det Ersboda - Göteborg, då sitter jag med solbrillor i ett underbart väder på Gammlia, förhoppningsvis. Senare på kvällen ska laget mötas upp hos Nina och ha det trevligt innan utgång. På söndag ska jag se UFC, sen träna. En rätt så fullspäckad helg, men välli välli trevlig, hoppas jag :)

Bjuder på tre underbara minnen.


(Förberedelser inför simturen med delfinerna)


(Johan matar en delfin på Sea World)


(Jag och älskade Buddy ligger och myser i soffan. Han var en trogen vän i Orlando)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: