2008-09-19
 17:49:43

Vad kundtjänst egentligen innebär

Var "tvungen" att ta passet till 18.00 ikväll, vilket innebär att jag sitter själv och tar emot samtal mellan 17-00-18.00. Jag tar ju i vanliga fall inte emot några samtal eftersom jag inte riktigt kan hjälpa kunderna, haha. Kan ju inte så pass mycket ännu. Men det kändes roligt att få ta den här timmen själv och eventuellt kunna hjälpa någon kund, eftersom det är det kundtjänst jobb går ut på. Men grejen är att det inte går att hjälpa någon om ingen ringer, varför ringer ingen? Tycker alltid jag hör telefonen ringa annars hos de andra som jobbar. Ring telefon..
Den här bilden tycker jag iaf är grymt skön, eftersom den kvällen var grymt skön. En hel dag på Bettnäs Allihopa och sen avslutas dagen med en helkväll/natt i Peters stuga. Det roligaste av allt var när Jag, M.L, J.Ö och nån fler sprang och var spanare.. äsch, det går inte ens att förklara vad vi gjorde, men jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv! : ) 
 
                                                                   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: